Blog

Udělejte si kafe a zakousněte k tomu něco dobrého ke čtení

1 věc, kterou v prodejních textech nesmíte podcenit

Často se na prodejních stránkách svých klientů setkávám s jedním typickým nešvarem. Možná to děláte i vy. Prodáváte třeba online kurz jógy a hned v úvodu stránky napíšete něco jako:...

Celý článek

9 tipů, jak psát přitažlivé nadpisy

V průměru 8 lidí z 10 si přečte váš titulek, ale jen 2 lidi z 10 si přečtou i váš článek. Proč je ten rozdíl tak nebetyčný? No...

Celý článek

Jak psát kreativní texty?

Tohle je jedna z nejčastějších otázek, které od svých klientů dostávám. Vždycky se ptám na oplátku: A proč potřebujete umět psát kreativní texty? Kreativita totiž neprodává. Prodává...

Celý článek

Proč vaše prodejní texty nezní přirozeně?

O tom, jak psát skvělé prodejní texty, už jste přečetli stovky chytrých článků, návodů zdarma i za peníze. Tisíckrát jste slyšeli, že nemáte používat klišé, máte...

Celý článek

Jak (si) napsat tu nejlepší referenci

Požádal vás někdo o referenci a vy už hodinu sedíte, koukáte do prázdna a nevíte, za který konec to uchopit? Anebo byste naopak VY potřebovali vyrazit ze svých zákazníků nějaké...

Celý článek

Jak usnadnit zákazníkům nákup na vašem webu (nejen v době krize)

Krize není důvod k tomu, abyste přestali prodávat. Krize je příležitost, jak začít dělat věci jinak. Nepopírám, že v této době – víc než kdy dřív –...

Celý článek

#koronavýzva: Čím teď nejvíc prospějete sobě i druhým?

Trochu mě štvou všudypřítomný motivační videa o tom, že máte teď hlavně meditovat, spojit se sami se sebou a celý vesmír (a dokonce i virus) si z vás sedne...

Celý článek

Jak se rozepsat, když máte zásek

Na dnešek jste si naplánovali, že konečně napíšete ten nový článek na blog. Jenže všechny ty skvělé nápady, které jste ještě včera měli v hlavě, jsou najednou...

Celý článek

5 chyb, které potkávám (skoro) na každém webu

Když jsem onehdá sepisovala pro klienta poznámky z konzultace, uvědomila jsem si zajímavou věc. Při první konzultaci totiž probírám s 90 % klientů stále stejné chyby. A tak...

Celý článek

Autenticita v copywritingu

Když jsem před několika lety začínala učit své klienty psát prodejní texty, vždycky jsem zdůrazňovala jednu klíčovou věc:  “Hlavně buďte autentičtí, klidně i trochu divní, ale...

Celý článek