Napíšu to za vás
Jednoduše, srozumitelně.
Vaším jedinečným jazykem, s citem pro vaše zákazníky
Nechcete se s tím piplat sami? Nebo už vám to psaní po nocích prostě leze krkem? Dokážete si představit milion lepších důvodů, kam investovat svůj čas?
Stačí říct:

Co za vás napíšu
Chytlavé prodejní (i neprodejní) texty, které potřebujete ke svému podnikání
- Blogové článkyMáte hromadu nápadů na dně šuplíku, ale nestíháte tvořit pravidelný obsah? Napíšu pro vás články, které budou přínosné pro vaše čtenáře a atraktivní pro vyhledávače. Nepíšu pro roboty, píšu pro lidi a fakt mě to baví!
- E-maily a newsletteryOd malička jsem milovala psaní dopisů, a stejně teď miluju psaní e-mailů. Marketingový e-mail totiž není jen nabídka slev a seznam produktů. Pořád je to dopis. A moje dopisy budou vaši klienti číst a zbožňovat. :)
- WebcopyNeboli texty na váš web. Dokážu vyhmátnout jedinečnost vašeho podnikání a specifika vašich zákazníků. Výsledkem budou autentické texty, ve kterých vám bude dobře a které osloví ty správné zákazníky.
- CopyeditingUž máte web hotový, dali jste si spoustu práce s analýzou konkurence i zákazníka, ale pořád tomu něco chybí? Možná čtivost, možná marketingová esence, možná trocha vtipu? Dotáhnu vaše texty přesně tam, kde je chcete mít. :)
"Lucie má velký dar. Dokáže pár slovy vyjádřit to, na co já bych potřeboval jednu větu o třech souvětích, a to si možná ještě fandím. Je to výstižné a vtipné, a navíc mluví s mým kmenem přesně tak, jak bych s ním chtěl mluvit já – kdybych to uměl. Nechat si pomoct s texty na našem webu byla ta nejlepší volba. Lucie je rychlá, spolehlivá, profesionální a dokáže jít k věci. S Lucií vím, že stran copywritingu jsem v těch nejlepších rukách."
Kolik to bude stát?
Já vím, nejradši byste tu teď našli jednoduchou tabulku položka-cena-hotovo. Jenže copywriting není rohlík, aby měl nějakou fixní cenovku. Jeden článek pro vás může stát polovic, ale taky trojnásobek toho, co stejně dlouhý text pro jiného klienta.
Jak je to možné?
Každý obor má svoje specifika. Některým od přírody rozumím víc a jiné si musím pořádně nastudovat. Někdo mi dodá podklady v takové kvalitě, že jen sednu a píšu. Jindy musím strávit hodiny vyhledáváním zdrojů, rešeršemi a třeba i průzkumy přímo v terénu.
Proto všechny projekty naceňuji na základě hodinové sazby 1.200 Kč. (DéPéHáčko neplatím.) Přijde vám to dost? Nejlepší způsob, jak snížit náklady, je dodání kvalitních podkladů a dlouhodobá spolupráce.
Ale abyste neřekli, že jsem vás úplně odbyla, tak tedy aspoň pro představu:
Orientační ceník
Projekty naceňuji vždy individuálně na základě konkrétního zadání. Uvedené ceny berte prosím čistě jako orientační. Jediná vaše jistota je moje hodinovka. :)
- Úvodní konzultace – ZDARMASpojíme se na 30 minut online. Za tu dobu stihneme probrat, co přesně potřebujete a jestli jsem vůbec pro vás ta pravá.
- Hodinová sazba – 1.200 KčOd této cenovky se odvíjí veškerá cena za naši spolupráci. I když to možná zní jako klišé – každý projekt je originál, a proto si zaslouží individuální nacenění.
- Cena za jednu normostranu – od 900 KčPokud to dává větší smysl, účtuji cenu za normostranu. Typicky u blogových článků nebo některých typů newsletterů. (Smysl to nedává např. u webu nebo sloganů.)
- Textace webu – od 15.000 KčAle dost možná i několikanásobně víc. Záleží na rozsahu webu a asi milionu dalších věcí, na které tady není prostor. Radši vám udělám nabídku ve 3 variantách a vy si vyberete tu, která vám sedne nejlíp.
- Vstupní analýza – od 5.000 KčAť už se spolu pustíme do jednoho článku nebo do textace celého webu, bez zevrubné analýzy to nepůjde. Musím si proklepnout vaši konkurenci, zmapovat potřeby a specifika zákazníků (i vaše vlastní). Dobrá zpráva: v případě dlouhodobé spolupráce se náklady za analýzu "rozpustí" do většího objemu odvedené práce.
- Konzultace – 2.900 Kč za hodinuAno, konzultace je zdánlivě "dražší" než samotné psaní. Proč? Za prvé: zahrnuje i neviditelný čas, který strávím přípravou. Za druhé: prozradím vám svoje osobní triky a nejvychytanější vychytávky, ze kterých můžete těžit už napořád.
Jak se to platí? Prosím počítejte s tím, že u většiny projektů je potřeba předem uhradit zálohu. Kolik přesně to bude ve vašem případě, vám prozradím až podle toho, co přesně poptáváte.
Proč zrovna já?
Nejlíp si moje texty rozumí s weby humanitního zaměření. Rovnou na sebe prásknu, že na technická témata mě většinou neužije. Jo a píšu pro lidi, ne pro roboty, takže pokud hledáte jen generátor SEO popisků k produktům, tady ho nenajdete. ;)

- Umím psát (ha, to jste nečekali!)Tužku jsem nepustila z ruky snad od chvíle, kdy jsem se ji naučila držet. Mám 7 let intenzivních zkušeností nejen v copywritingu, ale i v online marketingu.
- Rozumím vašim zákazníkůmDíky marketingové praxi se dokážu výborně nacítit na potřeby a touhy vašich zákazníků, a ty potom otisknout do textu.
- Nevymýšlím blbinyUmím se rozvášnit, dokážu být i kreativní a vtipná, ale nedělám to nikdy na úkor srozumitelnosti a zákaznické vstřícnosti.