Konzultace a mentoring
Píšete si prodejní texty sami a potřebovali byste to probrat s profíkem?
Spousta podnikatelů už si v dnešní době píše své prodejní texty sama a nejspíš k nim patříte i vy. Možná už jste vyzkoušeli i placené copywritery, ale pak jste to všechno po nocích přepisovali. Moc dobře totiž víte, že
„Skutečně autentický prodejní text si stejně nejlíp napíšete sami.“
A máte recht. ;) Já si to myslím taky. Jenže v takovém případě člověku často chybí zkušenosti a potřebné know-how, anebo alespoň pohled zvenčí – od někoho, kdo se vyzná a komu můžete důvěřovat.
„Hledala jsem člověka, který mě v mém psaní online textů dokáže nakopnout a ukázat ten správný směr, kdo mi dá funkční návody, hromadu inspirace a co víc, kdo mi lidsky sedne. Lucka je pro mě přesně takovým člověkem.“
Píšete si texty sami, ale...
Nejspíš tvoříte převážně metodou pokus-omyl. Možná máte za sebou i nějaké kurzy copywritingu, ale v praxi to pořád nemá ten správný šmrnc. Anebo zažíváte některou z následujících situací:
- Zasekli jste sePotřebujete nápad, inspiraci, pohled zvenčí.
- Mozek odmítá spolupráciSršíte skvělými nápady, ale jakmile sednete k psaní, máte v hlavě pusto prázdno.
- Jste v křečiPři psaní se za nic na světě nedokážete uvolnit – a přitom jinak jste velmi přátelský a otevřený člověk.
- Chybí vám nadhledNedokážete vidět své texty z pohledu vašich klientů, ani kdybyste se rozkrájeli.
- Vaše texty neprodávajíDěláte, co můžete, ale výsledky se prostě nedostavují. (Vaše texty neprodávají, nekonvertují, nefungují...)
- Máte na webu chaosNevíte, jak texty na webu uspořádat, aby to bylo pro návštěvníky srozumitelné a intuitivní.
- Ne a ne najít ten správný komunikační stylNedaří se vám vyhmátnout vhodný komunikační styl, který bude příjemný vám i vaší cílové skupině.
- "Zaručené" návody vám nefungujíPíšete podle marketingových příruček, ale necítíte se u toho sami sebou.
Pomůžu vám z toho ven
Pojďme se na vaše texty podívat společně.
„Lucie mi pomohla propojit informace, které jsem měl od zákazníků, a podívat se na ně z nadhledu. Pochopil jsem, že mě na mých textech sice čeká ještě spousta práce, ale že moje situace je řešitelná. Jestli přemýšlíte o konzultaci s Lucií, tak to prostě udělejte. Stojí to fakt za to.“
Co potřebujete k tomu, aby vaše prodejní texty opravdu prodávaly?
- 1Poznat a naplno využívat svou autenticituTo aby váš klient ihned věděl, že je u vás na tom nejlepším místě na světě. Ale taky proto, aby vaše texty byly v souladu s vaším naladěním a osobními hodnotami. (Zkrátka abyste se v tom cítili dobře a sami sebou.)
- 2Zapojit osvědčené copywriterské principyTy vám pomůžou nahlédnout do hlavy vašeho zákazníka a nabídnout mu přesně to, co v danou chvíli potřebuje vidět nebo "slyšet".
- 3Mít texty logicky a intuitivně uspořádanéCo je minimálně stejně důležité jako vyladěné texty? Aby zákazník našel ten správný text ve správnou chvíli na správném místě. Zkrátka aby pro něj byla orientace u vás na webu co nejjednodušší a nejpříjemnější.
Naučím vás psát prodejní texty tak, abyste s nimi byli v souladu vy i vaši zákazníci.
„Odkedy som absolvovala konzultáciu s Luciou, pozerám na svoje texty úplne inými očami – očami svojho klienta. Lucka mi reálne pomohla predstaviť si myšlienky, ktoré sa honia pri čítaní riadkov mojim klientom v hlave. Odchádzala som nabitá energiou a chuťou pustiť sa ihneď do prepisovania textov na mojom webe.“
Co vám konzultace se mnou přinese?
- Naučíte se vnímat své texty očima vašeho zákazníkaTak, jak jste je pravděpodobně ještě nikdy neviděli. Dozvíte se, jak se klient ve vašich textech orientuje a jak se u vás na webu cítí. Zjistíte, kdy bude zmatený a odkud pravděpodobně odejde.
- Zjistíte, co vašim textům chybí a naopak přebýváNaučíte se věnovat úsilí a energii těm správným věcem. Ukážu vám, co vašim textům chybí a co možná čtenářům jen zbytečně komplikuje život. Zjistíte, jak jim orientaci ve vašich textech maximálně zpříjemnit a zjednodušit.
- Uvolníte se a budete i při psaní sami sebouObjevíte svůj jedinečný autorský styl a naučíte se maximálně využívat svou autenticitu. Zjistíte, jak psát nenuceně, a přitom nepůsobit vlezle a manipulativně. Aby vaše texty vyznívaly přirozeně a profesionálně, aby přitahovaly ty správné zákazníky. Mnohem víc takových zákazníků. :)
Jak to funguje?
- Vyplňte poptávkový formulář dole na stránce, nebo mi napište na e-mail lucie@luciekoubek.cz. Já se vám brzy ozvu a domluvíme si termín a další podrobnosti. Můžete mi i zavolat na tel. 775 214 005.
- Všechny konzultace probíhají prostřednictvím aplikace Skype nebo Zoom. (Pokud máte jiné preference, nejspíš se taky domluvíme.) Rozhodně se ale budeme držet formy online. Je to mnohem efektivnější, protože člověk se tak nezakecá jako naživo u kafíčka. ;)
- Jakmile si plácneme, vystavím vám fakturu a poprosím vás o její úhradu předem.
- Konzultaci můžete v naléhavém případě zrušit do 24 hodin předem a domluvit si náhradní termín. Při zrušení méně než 24 hodin vás poprosím o úhradu konzultace v plné výši.
Cena konzultací a mentoringu
Uvedené ceny jsou konečné. Nejsem plátcem DPH.
Napoprvé se vždy potkáme na jednorázové konzultaci, která trvá 1 hodinu a stojí 2.500 Kč. Teprve po úvodní konzultaci je možné zakoupit balíček 3 nebo více hodin. Na každou konzultaci se předem připravuji a tento čas už je zahrnutý v ceně.
Proč se do toho pustit právě se mnou?
- Vidím pod povrch vašich textů.Dokážu vycítit a vysvětlit skryté významy slov a pomůžu vám najít přesně ta pravá pro vaši cílovku.
- Vnímám vaše texty z nadhledu a očima vašeho zákazníka.Pomůžu vám pochopit, co pro něj bude nesrozumitelné nebo matoucí a poradím, jak to napravit.
- Poznám, co je ve vašich textech zbytečné a navíc.Naučím vás jít rovnou k podstatě věci.
- Mám bohaté zkušenosti z velkých i menších marketingových kampaní.Naučím vás vnímat texty jako součást marketingové strategie.
- Nebudeme ztrácet čas obecnými poučkami.Společně najdeme konkrétní postupy, které budou užitečné právě pro váš jedinečný projekt a vaši jedinečnou osobnost.
Vše, co se při konzultacích naučíte, využijete při psaní dalších textů kdykoli v budoucnu. A to se vám vyplatí mnohem víc než placený copywriter.
„Lucii oslovím v momentě, když tápu. Vím, co chci říct, mám to sepsané, ale je to takové… Takové nějaké jalové. Nemá to hloubku. Vím, že konzultace s Lucií ze mě vydoluje přesně tu podprahovou informaci, kterou já nejsem schopná uchopit, ale je pro mě úplně zásadní.“
Už víte, že se chcete pustit do spolupráce se mnou?
Vyplňte poptávkový formulář a já se vám brzy ozvu s návrhem termínu. Můžete mi i napsat e-mail na lucie@luciekoubek.cz, nebo zavolat na tel. 775 214 005.